Παγωτό σοκολάτα με μπανάνα

8

Υλικά
1 μπανάνα παγωμένη

1 κ.σ. σιρόπι αγαύης

1 κ.σ. ωμό κακάο

1/2 κ.γ. σκόνη βιολογικής βανίλιας

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Η μόνη προεργασία που χρειάζεται είναι να καταψύξετε τις μπανάνες.
Τοποθετήστε όλα τα υλικά στο blender και ανακατέψτε. Εάν χρειαστεί, κατά διαστήματα σταματήστε τη λειτουργία του blender, ανακατέψτε με ένα κουτάλι και συνεχίστε την ανάδευση. (Προσοχή: μην βάλετε το κουτάλι στο blender ενώ λειτουργεί).
Σερβίρετε σε ένα μπολ και απολαύστε.

Γίνεται ένα παγωτό να είναι νόστιμο και ταυτόχρονα υγιεινό; H παραπάνω συνταγή σου το αποδεικνύει, όπου με 4 μόνο υλικά μπορείς να φτιάξεις ένα κρεμώδες και γευστικό παγωτό όπου μπορείς να το απολαύσεις χωρίς ενοχές.

Γιατί να φτιάξεις το παγωτό σοκολάτα με μπανάνα;
Η υφή του και η γεύση του είναι πολύ παρόμοιες με αυτές ενός συνηθισμένου παγωτούΠεριέχει ελάχιστα σάκχαρα και χωρίς την προσθήκη γαλακτοκομικού ακόμα λιγότερα κορεσμένα λιπαράΕίναι ένας εναλλακτικός τρόπος να καταναλώσεις ένα από τα συνιστώμενα φρούτα της ημέραςΗ διαδικασία να το φτιάξεις είναι τόσο εύκολη και γρήγορη ενώ θα χρειαστείς μόνο 4 υλικάΕίναι ιδανικό για να προσφέρεις ένα υγιεινό επιδόρπιο τόσο στον ευατό σου όσο και στα παιδιά, στον σύντροφο ή στους φίλους σου.

Τι αλλαγές μπορώ να κάνω;
Αν οι μπανάνες σας είναι ήδη κατεψυγμένες, τότε το παγωτό σοκολάτας μπανάνας γίνεται ακόμα πιο γρήγορα. Μπορείτε να διατηρήσετε τις μπανάνες σε ένα δοχείο στην κατάψυξη και να κάνετε το παγωτό σας για όσα άτομα θέλετε και όποτε θέλετε. Για όσους από εσάς θέλετε μια πιο γλυκιά γεύση φροντίστε να χρησιμοποιήσετε τις πολύ ώριμες μπανάνες. Ακόμα μπορείτε να αντικαταστήσετε το σιρόπι αγαύης με σιρόπι σφενδάμου όπου το τελευταίο αποτελεί μια πιο φυσική γλυκαντική ουσία.

Με τι δραστηριότητα μπορώ να αστισταθμίσω τις θερμίδες του παγωτού;
Όπως μπορείς να δεις από την διατροφική ετικέτα παραπάνω, η μία μερίδα παγωτού ισοδυναμεί με 205 θερμίδες. Οι θερμίδες αυτές είναι όσες περίπου δαπανά ένας μέσος ενήλικας οπού το βάρος του κυμαίνεται γύρω στα 80 kg σε δουλειές του σπιτιού ελαφράς δυσκολίας όπως πχ το καθάρισμα για 1 ώρα. Ωστόσο μην ξεχνάς πως το γλυκό όταν καταναλώνεται με μέτρο, 1-2 φορές/εβδομάδα αποτελεί μέρος μίας ισορροπημένης διατροφής.

Μην διστάσετε να μας πείτε την γνώμη σας για την συνταγή ή να μοιραστείτε μαζί μας φωτογραφίες από το γλυκό σας.

Καλή απόλαυση!

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here