20 Ιουνίου 2019

Ροή Αναρτήσεων

Ακολουθήστε μας

1,113ΥποστηρικτέςΚάντε Like
57ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

mdmgreece

Κοτόπουλο με κάρυ

800 γρ. φιλέτο κοτόπουλου, κομμένο σε φαρδιές λωρίδες 6 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο 1 κουταλιά γλυκού κάρυ 1 κουταλιά γλυκού κύμινο σε σκόνη 2 πράσινες πιπεριές, κομμένες σε λωρίδες Αλάτι και φρεσκοτριμμένο πιπέρι 1 ξερό κρεμμύδι, ψιλοκομμένο 2 σκελίδες σκόρδου, ψιλοκομμένες 2 κουταλιές σούπας πελτές ντομάτας, διαλυμένος σε 1 ποτήρι νερό 1 κεσεδάκι γιαούρτι στραγγιστό 4-5 κλωναράκια μαϊντανού, ψιλοκομμένα

Pancakes για νόστιμο και υγιεινό πρωινό χωρίς γλουτένη!

3 μεγάλα αυγά, σε θερμοκρασία δωματίου ¾ φλιτζανιού γάλα καρύδας ¼ κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας 3 κουταλιές της σούπας αλεύρι καρύδας, κοσκινισμένο ½ φλιτζάνια αλεύρι ταπιόκα (χωρίς γλουτένη) ¼ κουταλάκι του γλυκού κανέλα σε σκόνη ½ κουταλάκι του γλυκού μπέικιν πάουντερ 3 κουταλιές της σούπας βούτυρο

Δροσιστική σαλάτα με καρπούζι

Μαρινάρετε το κρεμμύδι για 10 λεπτά με τον χυμό του λεμονιού Σε μια σαλατιέρα ρίχνετε το καρπούζι, τη φέτα, το κρεμμύδι, μαζί με τον χυμό και πασπαλίζετε με τον μαϊντανό και τον δυόσμο. Σκεπάστε με πλαστική μεμβράνη και αφήνουμε τη σαλάτα στο ψυγείο για 30 λεπτά. Λίγο προτού σερβίρετε περιχύνετε με την κρέμα μπαλσάμικου και το ελαιόλαδο.

Πρωινό ξύπνημα με χυμό καρότο, πορτοκάλι, μέντα και μέλι!

2 μέτρια καρότα, κομμένα σε φέτες ½ φλιτζάνι χυμό πορτοκάλι 5 - 6 φύλλα μέντας 2 κουταλιές της σούπας μέλι 2 κουταλάκια του γλυκού μαύρη ζάχαρη ή αναλο΄γως τη γεύση 3 φλιτζάνια νερό