Θέλεις να κάψεις 600 θερμίδες σε μια ώρα; Η λύση είναι το power walking!

179

Σίγουρα έχετε διαβάσει για τις ευεργετικές ιδιότητες του τρεξίματος. Το περπάτημα όμως τώρα, έρχεται να το εκθρονίσει!

Το powerwalking που μας έρχεται από την άλλη άκρη του Ατλαντικού βασίζεται στις αρχές του βαδίσματος μόνο που είναι πολύ πιο γρήγορο!

Το powerwalking σύμφωνα με τους ειδικούς είναι πραγματιακό «ξυπνητήρι» για το μεταβολισμό καθώς μπορεί να κάψει σχεδόν τις ίδιες θερμίδες με το τρέξιμο στην ύπαιθρο.

Το μεγάλο του συν; Πώς δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις και μπορεί να γίνει σε κάθε ηλικία.

power walking on beach

 Πώς γίνεται;

-Διαλέγουμε μια συγκεκριμένη ώρα της ημέρας, καθημερινά που θα την αφιερώσουμε σε αυτή την άσκηση.

-Η προπόνησή μας θα διαρκεί αρχικά 30 λεπτά και σταδιακά θα πρέπει να φτάνει και τη μία ώρα.

-Ξεκινάμε να περπατάμε γρήγορα με ρυθμό και δυναμικά χωρίς όμως να πιεζόμαστε στα όρια της αντοχής μας.

-Τα χέρια είναι εκείνα που μας δίνουν το ρυθμό. Είναι πιο ανοιχτά από τους ώμους και μοιάζουν σαν να μοιράζουν την προσπάθεια των ποδιών.

-Το βήμα μας πρέπει να είναι ανοιχτό, οι κοιλιά μας προς τα μέσα και οι γλουτοί σφιγμένοι.

-Αναπνέουμε σωστά, χωρίς να λαχανιάζουμε και με αυτό τον τρόπο βοηθάμε και τις καύσεις.

-Σε κάθε προπόνηση μπορούμε να πιούμε 0,50 έως 1 λίτρο νερό.

iStock_000002300898Medium

 Τα οφέλη

-Ενισχύει τις καύσεις και τη λειτουργία του μεταβολισμού

-Τονώνει το κυκλοφορικό

-Αυξάνει την καλή χοληστερόλη

-Μειώνει το σάκχαρο

-Προλαμβάνει την οστεοπόρωση.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here