Τόνωση της πνευματικής σου διαύγειας: Πώς θα την πετύχεις;

42
Close-up of a businesswoman suffering from a headache in an office

Το άγχος και η πίεση στην καθημερινότητα μας, μας έχουν κάνει να καταφεύγουμε όλο και περισσότερο στην αναζήτηση μεθόδων για να τονώσουμε τις νοητικές μας λειτουργίες.

Διάφορες φαρμακοβιομηχανίες συνεχώς παράγουν σκευάσματα που υπόσχονται καλύτερη πνευματική διαύγεια. Ωστόσο, καλό είναι να μην παραλείπουμε αυτά που μας έχει προσφέρει η φύση, τις τροφές δηλαδή που θα μας εξασφαλίσουν ένα υγιές μυαλό.

Ποιες είναι αυτές οι τροφές;

Αμυλούχα προϊόντα: Πατάτα, ψωμί, ρύζι, μακαρόνια και άλλα δημητριακά είναι η βασική πηγή υδατανθράκων για το σώμα. Ο υδατάνθρακας αποτελεί τη μοναδική πηγή ενέργειας για τον εγκέφαλο.

Λιπαρά ψάρια: Τα υψηλά επίπεδα ω-3 λιπαρών οξέων, προστατεύουν τους νευρώνες από τη συγκέντρ4ωση χοληστερόλης και κορεσμένων λιπαρών.Οι κατάλληλες επιλογές είναι ο σολομός, ο τόνος και η σαρδέλα.

Αυγά: Οι εγκεφαλικές λειτουργίες ατροφούν με την πάροδο των χρόνων, πράγμα που μπορεί να αποφευχθεί με την κατανάλωση αυγών. Τα αυγά περιέχουν στον κρόκο τους τη χολίνη, ένα πολύ σημαντικό συστατική για τη μνήμη.

Ξηροί καρποί: Είναι πλούσιοι σε ω-3, ω-6 καθώς και σε λιπαρά οξέα, μαγνήσιο, φολικό οξύ και βιταμίνες. Βοηθούν στην καλή διάθεση, την καθαρή σκέψη και τη γνωστική ικανότητα.

Μαύρη σοκολάτα:
Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και διεγερτικά όπως η καφεΐνη, και βοηθά στην καλή συγκέντρωση και την καλή διάθεση. Το κύριο συστατικό της που είναι το κακάο, έχει υψηλή αντιοξειδωτική δράση που βελτιώνει την αιματική ροή του εγκεφάλου.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here