Δες πιο συστατικό δεν πρέπει να λείπει από το πρωινό σου!

81

Το πρωινό δεν είναι μόνο καφές, τοστ και χυμός.

Ένα smoothie είναι μια απλή και νόστιμη επιλογή που μας δροσίζει τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού. Επιπλέον, ετοιμάζετε μέσα σε λίγα λεπτά και να μπορούμε να το απολαύσουμε οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας!

Σίγουρα θα θέλετε να πειραματιστείτε με τις υφές και τις γεύσεις μέχρι να καταλήξετε στον συνδυασμό που σας ταιριάζει. Να θυμάστε, ότι και να επιλέξετε, προσθέστε πάντα ένα επιπλέον θρεπτικό στοιχείο: το σπανάκι!

Ναι, ναι… ακούγεται περίεργο.

 

Τα πράσινα φύλλα μπορεί να βάφουν τα πάντα καταπράσινα αλλά δεν πρέπει να φοβάστε να τα πιείτε.

Δοκιμάστε το!

Εδώ είναι τρεις λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να εντάξετε ένα φλιτζάνι σπανάκι στο επόμενο πρωινό smoothie σας.

 

1. Δύναμη: Μια μελέτη σε ποντίκια διαπίστωσε ότι τα νιτρικά άλατα, που βρίσκονται στο σπανάκι, μπορεί να συμβάλουν στη βελτίωση του μυϊκού ιστού και της δύναμης.

 2. Ενέργεια: Ο σίδηρος βοηθά τη μεταφορά οξυγόνου σε όλο το σώμα, και τα άτομα με ανεπάρκεια σιδήρου συχνά αισθάνονται κουρασμένα και ζαλισμένα χωρίς να συνειδητοποιούν ότι αυτό είναι το πρόβλημα. Αυξάνοντας την πρόσληψη σιδήρου, μπορείτε να δείτε μια τεράστια διαφορά στο πώς αισθάνεστε. Το σπανάκι είναι μια φυσική πηγή σιδήρου.

3.  Γεύση: Αν και το κατσαρό λάχανο μπορεί να αφήσει smoothie σας εμφάνιση και γεύση πολύ πράσινη, το σπανάκι λειτουργεί πιο «ύπουλα», χωρίς να αλλάζει τη γεύση. Αν δεν έχετε πειστεί ακόμα, δοκιμάστε αυτό το συνδυασμό:

αχλάδι, σταφύλι και σπανάκι

ή

σοκολάτας, μπανάνα και σπανάκι

 

Σίγουρα θα σας κάνει να ψάχνετε σπανάκι κάθε πρωί!

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here