5 superfoods για να εξισορροπήσεις τις γυναικείες ορμόνες!

207

Τρώγοντας τις σωστές τροφές μπορούμε να δούμε τεράστια διαφορά στη διάθεσή μας. Μια διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα της ορμονικής ανισορροπίας, όπως τις εναλλαγές της διάθεσης, την κατάθλιψη, την αύξηση του σωματικού βάρους και την ακμή.

Αυτό μπορεί να βελτιώσει τα επίπεδα ενέργειας και τη γενική στάση για τη ζωή.

Παρακάτω είναι 5 από τις καλύτερες τροφές που μπορείτε να συμπεριλάβετε, ως μέρος της τακτικής διατροφή σας, για να βοηθήσετε την εξισορρόπηση των ορμονών σας.

 

1. Σπιρουλίνα

Αυτή η μπλε-πράσινη άλγη προέρχεται από λίμνες και περιέχει μεγάλες ποσότητες ασβεστίου, μαγνησίου και καλίου. Αυτά τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για την εξισορρόπηση των ορμονών θα μειώσουν τις κράμπες, τα προβλήματα διάθεσης, την ευαισθησία στο στήθος και γενικά τις φλεγμονές.

 

 2. Μελισσογύρη

Η γύρη των μελισσών χρησιμοποιείται στην παραδοσιακή κινεζική ιατρική (TCM), ως μέσο για την αύξηση της ενέργειας, μείωση της λιγούρας, βελτιώνοντας έτσι την πέψη και τα αποθέματα σιδήρου στο αίμα.

Ο λόγος που αυτοί οι μικροί κόκκοι γύρης έχουν τραβήξει την προσοχή τον τελευταίο καιρό είναι επειδή είναι μια πλήρης τροφή, παρέχει πρωτεΐνες και θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνες του συμπλέγματος Β και φολικό οξύ. Αυτά είναι σημαντικά πλεονεκτήματα για την εξισορρόπηση των ορμονών, η οποία επιτυγχάνεται μέσω της εξισορρόπησης του σακχάρου στο αίμα, το βάρος και τη διάθεση.

 

 3. Το μουρουνέλαιο

Στα μέσα του 20ου αιώνα, το μουρουνέλαιο λαμβάνονταν καθημερινά από πολλούς ανθρώπους παγκοσμίως. Οι περισσότεροι μισούσαν την απαίσια γεύση του. Τώρα πια το μουρουνέλαιο είναι εξίσου θρεπτικό, αλλά πολύ νοστιμότερο!

Το μουρουνέλαιο περιέχει συμπυκνωμένα θρεπτικά συστατικά εξισορρόπησης ορμονών, βιταμίνες Α και D και αντι-φλεγμονώδη ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Αυτοί είναι οι βασικοί παράγοντες που καταπολεμούν τις φλεγμονές, το φούσκωμα, ακόμη και τα προβλήματα διάθεσης.

 

4. Μάκα

Το μάκα είναι ένα γογγύλι που προέρχεται από τη Νότια Αμερική. Είναι μια εξαιρετική υπερ-τροφή για τις ορμονικές ανισορροπίες, όπως η εμμηνόπαυση και το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο. Το μάκα έχει εξαιρετικά υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο, κάλιο, σίδηρο, φυτικές ίνες και πρωτεΐνες. Εξισορροπεί τις ορμόνες με τη ρύθμιση των ορμονών διεγέρσεως του υποθαλάμου και της υπόφυσης στον εγκέφαλο. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στις εξάψεις και τη χαμηλή λίμπιντο. Προσοχή! Το μάκα δεν πρέπει να καταναλώνεται από γυναίκες με σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών, καθώς μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα την ενίσχυση της τεστοστερόνης.

 

5. Καλέ

Αυτό το μοντέρνο λαχανικό είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, Κ, Β6 και C, καθώς και μέταλλα όπως το μαγγάνιο, ο χαλκός και το ασβέστιο. Όταν συνδυαστεί με φυτικές ίνες και ισχυρά αντιοξειδωτικά, αυτά τα πράσινα φύλλα είναι μια υπολογίσιμη δύναμη. Οι παράγοντες αυτοί θα μειώσουν τις εναλλαγές της διάθεσης, τις επώδυνες κράμπες, το φούσκωμα και την κατακράτηση υγρών. Το καλέ μπορείτε να το απολαύσετε σε σαλάτες, smoothies, σούπες και άλλα.

Είτε έχετε μια χρόνια ορμονική ανισορροπία, όπως το σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών ή απλά υποφέρετε από ενοχλητικές κράμπες, εξάψεις, αύξηση του σωματικού βάρους και την αλλαγή της διάθεσης… ήρθε η ώρα να δώσετε σε αυτά τα superfoods μια ευκαιρία!

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here