Μήπως ήρθε ο καιρός να κόψεις το κάπνισμα;

166

Πολλές φορές λέμε, δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο και ειδικά όταν μιλάμε για το κόψιμο του τσιγάρου, μπορείς να βρεις αρκετούς.

Κάνε το κόψιμο του τσιγάρου παιχνιδάκι και θα δεις τι θετικά μπορεί να σου προσφέρει αυτή η αποχή.

Μερικά βασικά για τη διακοπή του καπνίσματος
Για να μπει ένας καπνιστής σε διαδικασία διακοπής του καπνίσματος θα πρέπει :
• να νοιώσει μια εσωτερική επιθυμία για την αλλαγή αυτή,
• να αισθανθεί ότι απειλείται από τη συνήθεια του τσιγάρου τόσο αυτός όσο και οι γύρω του,
• να αισθανθεί ότι η απεξάρτηση από τη νικοτίνη θα επιφέρει σημαντικά οφέλη σε αυτόν και
• να αισθανθεί ότι είναι ικανός να αντεπεξέλθει στην αλλαγή αυτή.
Πιο πρακτικά:
  • Δεσμεύσου πλήρως στον εαυτό σου γι αυτόν τον στόχο.
  • Κάνε ένα σχέδιο. Δεν μπορείς να πεταχτείς ξαφνικά και να πεις «θα κόψω το κάπνισμα σήμερα».
  • Να ξέρεις ποιο είναι το κίνητρο σου. Όταν σου έρχεται έντονη επιθυμία να καπνίσεις, το μυαλό σου θα προσπαθεί να εκλογικεύσει την κατάσταση Πρέπει να προετοιμάσεις τον εαυτό σου. Σχεδίασε το.
  • Ούτε τζούρα, ποτέ. Το μυαλό κάνει παιχνίδια. Θα σου πει ότι ένα τσιγάρο δε βλάπτει. Και είναι δύσκολο να αντικρούσεις αυτή τη λογική, ειδικά όταν σε έχει πιάσει έντονη επιθυμία να το ανάψεις. Μην ενδώσεις.
  • Αντάμειψε τον εαυτό σου. Φτιάξε ένα πλάνο για τις ανταμοιβές σου, και αντάμειψε τον εαυτό σου σαφώς μετά την πρώτη μέρα, και την δεύτερη, και την τρίτη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here