Πώς να βελτιώσετε τη μνήμη σας

32

Τεχνικές για τόνωση της μνήμης

Η νόσος Alzheimer είναι μία εκφυλιστική νόσος του εγκεφάλου, όπου τα νευρικά κύτταρα σταδιακά καταστρέφονται και το ίδιο και οι συνδέσεις. Αποτέλεσμα είναι, αυτός που πάσχει να χάνει μέρα με την ημέρα βασικές ικανότητες όπως η μνήμη, ο προσανατολισμός, η κρίση, ο έλεγχος συμπεριφοράς και αναστολών και τελικά παύει να λειτουργεί φυσιολογικά και φτάνει να μην αναγνωρίζει ούτε το όνομά του.

Κόλπα για τα κενά μνήμης:

  • Συχνές αλλαγές στο καθημερινό πρόγραμμα και πρόσθεση νέων δραστηριοτήτων.
  • Παρακολούθηση της επικαιρότητας, διάβασμα εφημερίδων, περιοδικών και βιβλίων, σερφάρισμα στο διαδίκτυο, σταυρόλεξα, γρίφοι, ταξίδια.
  • Τζόκινγκ, γιατί με το τρέξιμο πολλαπλασιάζονται τα κύτταρα στον ιππόκαμπο του εγκεφάλου που συνδυάζεται με τη μάθηση και τη μνήμη. Το τζόκινγκ τρεις φορές την εβδομάδα για 45 λεπτά μειώνει τις πιθανότητες Alzheimer κατά 50%.
  • Όταν παρακολουθείτε μία ταινία ή διαβάζετε ένα βιβλίο αφηγηθείτε την υπόθεση με κάθε λεπτομέρεια.
  • Όταν ψωνίζετε στο σούπερ μάρκετ υπολογίζετε τον λογαριασμό όταν κάνετε τα ψώνια και συγκρίνετέ τον με αυτόν του ταμείου.
  • Όταν γνωρίζετε ένα νέο άτομο συνδέστε το όνομά του με ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του.
  • Μην αλλάζετε θέση σε πράγματα καθημερινής χρήσης.
  • Ασκηθείτε και ασχοληθείτε με δραστηριότητες που κρατούν το πνεύμα και το σώμα σε εγρήγορση.
  • Επαναλαμβάνετε την αλφαβήτα καθημερινά για να θυμάστε τις λέξεις που θέλετε να πείτε.
  • Καταναλώστε τροφές που αυξάνουν την μνήμη. Φάτε δημητριακά, ξηρούς καρπούς, ψωμί, φέτα, ρύζι, πατάτες, μπανάνες, λάδι καρύδας και τροφές που περιέχουν βιταμίνες A, B και Ε, φώσφορο, σίδηρο και μαγνήσιο, κάλιο και ψευδάργυρο που βρίσκονται στα ψάρια, στα αυγά, στο άλιπο μοσχάρι, στα καρότα, στο ελαιόλαδο και στο σουσάμι.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here